Service support

Ct Siemens.

  • Pachet Smart – Manopera si piese, numar de interventii nelimitate, optiunea de perioada extinsa de suport, asistenta prin telefon si remote.

    Perioada principala de acoperire(PPA) Intervalul de timp pentru defasurarea activitatilor de service furnizate prin contract, exclusive sarbatorile legale
    Interventii la cerere Solicitari interventii in PPA in numar nelimitat.
    Mentenanta conform instructiunuilor producatorului. Revizii planificate Întreţinere conform instrucţiunilor producatorului , lubrifierea, testarea şi reglajele funcţionale în vederea obţinerii unei performanţe superioare.
    Verificari securitate Verificarea siguranţei in funcţionare, din punct de vedere mecanic şi electric
    Asigurarea calitatii Testarea şi reglajele funcţionale în vederea obţinerii calităţii, conform specificaţiilor producatorului.
    Actualizari software Actualizãri de software, recomandate de producator sau actualizari de sigurantã în funcţionare
    Buletin de verificare Verificare si eliberare de protocol de testare conform  legislatiei in vigoare
    Materiale de intretinere Materiale de intretinere
    Piese de schimb Furnizare piese de schimb contracost dupa aprobarea ofertei de catre beneficiar.
    Asistenta tehnica de la distanta si servicii remote Suport telefonic pentru identificarea defectului si repararea echipamentului
    Service de la distanta prin SRS Suport telefonic , in perioada principala de acoperire / remote pentru identificarea defectului / solutionarea defectelor remote (unde este cazul)
    Timp de raspuns Timp de raspuns in perioada principala de acoperire – telefonic/la locatie, intre 3 si 24 de ore.
  • Pachet Partner – Manopera, un numar predefinit de interventii, reportabile anual, materiale de intretinere, lista piese de schimb recomandate cu o cotatie de pret indicativa, asistenta tehnica prin telefon, service la distanta, buletin de verificare anual.

    Perioada principala de acoperire(PPA) Intervalul de timp pentru defasurarea activitatilor de service furnizate prin contract, exclusive sarbatorile legale
    Interventii la cerere Maxim doua solicitari de interventii in PPA.
    Mentenanta conform instructiunuilor producatorului. Revizii planificate Întreţinere conform instrucţiunilor producatorului , lubrifierea, testarea şi reglajele funcţionale în vederea obţinerii unei performanţe superioare.
    Verificari securitate Verificarea siguranţei in funcţionare, din punct de vedere mecanic şi electric
    Asigurarea calitatii Testarea şi reglajele funcţionale în vederea obţinerii calităţii, conform specificaţiilor producatorului.
    Actualizari software Actualizãri de software, recomandate de producator sau actualizari de sigurantã în funcţionare
    Buletin de verificare Verificare si eliberare de protocol de testare conform  legislatiei in vigoare
    Materiale de intretinere Materiale de intretinere
    Piese de schimb Furnizare piese de schimb contracost dupa aprobarea ofertei de catre beneficiar.
    Asistenta tehnica de la distanta si servicii remote Suport telefonic pentru identificarea defectului si repararea echipamentului
    Service de la distanta prin SRS Suport telefonic , in perioada principala de acoperire / remote pentru identificarea defectului / solutionarea defectelor remote (unde este cazul)
    Timp de raspuns Timp de raspuns in perioada principala de acoperire – telefonic, maxim 2 ore.
  • Pachet Express – Manopera-suport tehnic cu numar limitat de solicitari, buletine de verificare (unul pe an).

    Perioada principala de acoperire(PPA) Intervalul de timp pentru defasurarea activitatilor de service furnizate prin contract, exclusive sarbatorile legale
    Interventii la cerere Maxim o solicitare de interventii prin tichet.
    Mentenanta conform instructiunuilor producatorului. Revizii planificate Întreţinere conform instrucţiunilor producatorului , lubrifierea, testarea şi reglajele funcţionale în vederea obţinerii unei performanţe superioare.
    Verificari securitate Verificarea siguranţei in funcţionare, din punct de vedere mecanic şi electric
    Buletin de verificare Verificare si eliberare de protocol de testare conform  legislatiei in vigoare
    Piese de schimb Furnizare piese de schimb contracost dupa aprobarea ofertei de catre beneficiar.

contract service mg medical ecoline

Solicitare Tichet Service

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message

Prin utilizarea acestui formular sunteti de acord cu stocarea si manipularea datelor dvs. pe acest site web.

Solicitare BV

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message

Prin utilizarea acestui formular sunteti de acord cu stocarea si manipularea datelor dvs. pe acest site web.

Solicitare Buletin masuratori arie

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message

Prin utilizarea acestui formular sunteti de acord cu stocarea si manipularea datelor dvs. pe acest site web.