Service support

Ct Siemens.

  • Pachet Smart – Manopera si piese, numar de interventii nelimitate, optiunea de perioada extinsa de suport, asistenta prin telefon si remote.

    Intretinere planificata Intretinere conform instructiunilor producatorului, lubrifierea, testarea si reglajele functionale in vederea obtinerii unei performante superioare, conform planificare anexata la contract
    Verificari de securitate Verificarea sigurantei in functionare, din punct de vedere mecanic si electric, conform planificare anexata
    Teste pentru conformitate in functionare Testarea si reglajele functionale in vederea obtinerii calitatii, conform specificatiilor producatorului, conform procedurilor
    Actualizari software Actualizari de software, oferite de producator, sau actualizari de siguranta in functionare,conform recomandarilor producatorului
    Interventii Interventii nelimitate pentru reparatii ale echipamentului
    Piese de schimb Piese de schimb depistate ca defecte si care necesita inlocuirea
    Buletin de verificare Verificare si eliberare de protocol de testare conform  legislatiei in vigoare (BV)
    Perioadă Extinsa de Acoperire (PEA) Luni – Vineri: 16:30-18:30. Sambata: 9-15.  Sărbătorile legale – excluse
    Timp de raspuns Timp de raspuns telefonic/la locatie – 2/48 ore
    Materiale de intretinere Materiale de intretinere conform anexei la contract
    Asistenta tehnica prin telefon Suport telefonic pentru identificarea defectului si repararea echipamentului
    Service de la distanta prin SRS Service de la distanta prin RS (Remote Service, definit ulterior in contract) pentru diagnosticarea defectului –  daca sistemul perimite si exista legatura internet
    Uptime Timp de repunere in stare de functionare garantat
  • Pachet Partner – Manopera, un numar predefinit de interventii, reportabile anual, materiale de intretinere, lista piese de schimb recomandate cu o cotatie de pret indicativa, asistenta tehnica prin telefon, service la distanta, buletin de verificare anual.

    Pachet de interventii 3 interventii (reportabile) anuale pentru reparatii ale echipamentului + BV
    Materiale de intretinere Materiale de intretinere conform anexei la contract
    Piese de schimb recomandate Lista pise de schimb recomandate – achizitionabile la identificarea defectului
    Asistenta tehnica prin telefon Suport telefonic pentru identificarea defectului si repararea echipamentului
    Timp de raspuns Timp de raspuns telefonic – 2 ore
    Service de la distanta prin SRS Service de la distanta prin RS (Remote Service, definit ulterior in contract) pentru diagnosticarea defectului – daca sistemul perimite si exista legatura internet
  • Pachet Express – Manopera-suport tehnic cu numar limitat de solicitari, buletine de verificare (unul pe an).

    Tichet O interventie la cerere
    Buletin de verificare (BV) Un buletin de verificare anual
    Timp de raspuns Timp de raspuns telefonic – 2 ore
    Mentenanta conform instructiunilot                  Mentenatat conform producatorului (revizie planificata)

contract service mg medical ecoline

Solicitare Tichet Service

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message

Prin utilizarea acestui formular sunteti de acord cu stocarea si manipularea datelor dvs. pe acest site web.

Solicitare BV

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message

Prin utilizarea acestui formular sunteti de acord cu stocarea si manipularea datelor dvs. pe acest site web.

Solicitare Buletin masuratori arie

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message

Prin utilizarea acestui formular sunteti de acord cu stocarea si manipularea datelor dvs. pe acest site web.